PBZ Customer Satisfaction Day – Svijet u kojem su klijenti zadovoljni je moguć

Objavljeno 22.09.2014.
rujan 22, 2014

U ponedjeljak, 22. rujna, po četvrti put smo proveli obilježavanje dana posvećenog klijentima pod nazivom “PBZ Customer Satisfaction Day” koji uključuje sve banke u Grupi Intesa Sanpaolo, s namjerom da još jednom istaknemo važnost odnosa s klijentima i doprinos svih naših zaposlenika pri stvaranju iskustva zadovoljnog i lojalnog klijenta naše Banke na koje se u svakom trenutku možete osloniti.

U namjeri da kulturu dijaloga i našu zajedničku komunikaciju podignemo na još višu razinu, pokrenuli smo komunikacijsku kampanju pod nazivom “VAŠA NAS PITANJA POTIČU DA BUDEMO BOLJI. POSTAVITE IH.”Zajedničkim angažmanom svih zaposlenika Banke u provođenju ove kampanje omogućit će nam pronalaženje mogućih otvorenih pitanja u međusobnoj poslovnoj suradnji, uz istovremeni snažan doprinos u poduzimanju svih aktivnosti koje su usmjerene na poboljšanje poslovanja i podizanja svijesti o važnosti odnosa s klijentima te adekvatnog reagiranja u svakodnevnom poslovanju i međusobnoj komunikaciji.

U Privrednoj banci Zagreb jedno od temeljnih načela poslovanja je zadovoljan klijent jer upravo je zadovoljan klijent naš najveći uspjeh.

Dajući svoj doprinos u obilježavanju ove inicijative, svi naši zaposlenici postaju dio tima koji njeguje kulturu  zadovoljnog i lojalnog klijenta, ali i svojim osobnim doprinosom u svakodnevnom poslovanju istovremeno potvrđujemo da “Svijet u kojem su klijenti zadovoljni je moguć.”P9220010 P9220012 P9220013 P9220018 P9220022 P9220007a P9220029a P9220031bP9220033 P9220035

 

Comments are closed.

About Us

Ut non nulla mi, eget imperdiet sem. Nam lacus ligula, venenatis vel aliquet eu, venenatis congue magna. Sed rutrum faucibus semper.

  • Arhiva članaka